25.11.14

Rosa's sleeveless cardi

Intentando bajar el montón de lanas que tengo, algunas desde hace tiempo y que han sobrado de otros proyectos, me hice esto:
Trying to lower my stash, where some "treasures" have been already long enough, mostly leftovers from other projects, I made this:

Son restos de lana del jersey que le hice a mi marido, y unos 40 gramos de una lana que me encanta, Novita Tico Tico y que hace ya mucho que no se fabrica. Tenía ese poquito guardado para no sé ni el qué, y se me ocurrió que quedaría bien aquí.
It is the wool left from my husband's pullover and about 40 grams of Novita Tico Tico, which I love but was discontinued already long ago. I had that little bit left waiting for something, not sure what, and I thought it would look good here.
Podría haber sido unos centímetros más largo, pero me gusta.
The cardi could have been a few centimetres longer but I like it anyway.
El patrón aquí / Pattern: Rosa's Sleeveless Cardi Jumper / Emma Fassio.

No hay comentarios:

Publicar un comentario